بازی سازی رویداد حضوری
تاریخ شروع:
تاریخ پایان:
- به وقت:
- دستهبندی:فناوری اطلاعات
برگزارکننده
خانه خلاق و نوآوری بُرسا
دستهبندیها
فناوری اطلاعات
توضیحات بازی سازی
بوتکمپهای آموزش بازیسازی یکی از روشهای مؤثر برای یادگیری و توسعه مهارتهای لازم برای ساخت بازیهای ویدیویی برای افراد علاقمند است.بعد از اتمام دوره از افراد واجد شرایط در هلدینگ برسا دعوت به همکاری خواهد شد.
دوره شامل: آموزش فنی، آموزش طراحی، آموزش هنری، فنی + تیم سازی و تولید پروژه اولیه، ساخت پروژه و داوری پروژه ها
چرا باید در این بوتکمپ شرکت کنید:آموزش عملی: بوتکمپهای آموزش بازیسازی اغلب برنامههایی عملی و کاربردی ارائه میدهند که شرکتکنندگان میتوانند به صورت فعال در فرآیند ساخت بازیهای ویدیویی شرکت کنند.
این امکان به شرکتکنندگان میدهد تا مهارتهای خود را در زمینههای مختلف مانند برنامهنویسی، طراحی کارکتر، طراحی دو بعدی و سه بعدی و موارد دیگر بهبود دهند.
شبکه سازی: بوتکمپهای آموزش بازیسازی معمولاً فرصتی مناسب برای راهاندازی بستر ورود به صنعت بازیسازی فراهم میکنند. شرکت در این کمپها به شرکتکنندگان این امکان را میدهد که با حضور در کارگاهها، مشاورهها و شبکهسازی با افراد دیگر در حوزه بازیسازی، مهارتهای خود را بهبود بخشند و شروع به کار حرفهای کنند.
تجربه تیمی: در بوتکمپهای آموزش بازیسازی، شرکتکنندگان اغلب با دیگران در یک تیم کار میکنند تا یک بازی را از ابتدا تا انتها طراحی و توسعه دهند. این تجربه به آنها این امکان را میدهد تا مهارتهای کار گروهی و همچنین ارتباطات موثر را تجربه کنند که برای موفقیت در صنعت بازیسازی بسیار حیاتی است.
دسترسی به منابع: بوتکمپهای آموزش بازیسازی معمولاً دسترسی به منابع آموزشی و ابزارهای لازم برای ساخت بازیهای ویدیویی را فراهم میکنند. این منابع میتوانند شامل ابزارهای نرمافزاری، کتابخانهها، ویدئوهای آموزشی و غیره باشند که به شرکتکنندگان کمک میکنند تا بهترین استفاده را از تجربه آموزشی خود ببرند.آشنایی کلی با دوره:با شرکت در این دوره با ویژگیها و قابلیتهای نرم افزار بازیسازی یونیتی آشنا خواهید شد و اولین بازی خودتان را میسازید.
مهمترین سرفصلهای گنجانده شده در این دوره عبارتاند از:آشنایی با موتور بازیسازی و شروع پروژه توضیح ابزار انیمیشنسازی با یونیتی توضیح درباره نحوه ورود و خروج سورسهای آماده بازیسازی به پروژه مفهوم رابط کاربری چگونگی تعامل محیط بازی با بازی بازمبانی بازیسازی شامل:سبکشناسی بازیهاکسب و کار بازیهابخش های مختلف ساخت بازی مباحث فنی بازیسازی (Technical and programming) و نحوه برنامه نویسی در موتور بازیسازی یونیتی مباحث هنری شامل هنر دوبعدی، انیمیشن، صدا و موسیقی و ساخت مدل مباحث طراحی بازی (Game design) شامل فرآیند طراحی بازی داستان و روایت در بازی کاراکترسازی تاثیر گیم پلی در نحوه بیان روایت طراحی داستان و مراحل طراحی رخدادهای داستانی شخصیت پردازی و تعامل با سایر افراد تیم در فرایند ساخت پروژه (Soft skills)شروع تولید یک بازی مستقل
تاریخ برگزاری:20 مرداد الی 26 مرداد تاریخ اختتامیه و داوری پروژه ها قطعی نمیباشد و باتوجه به عملکرد تیمهای ایجاد شده و درصورت نیاز به تخصیص زمان بیشتر برای تحویل کامل و دقیق پروژه ها، ممکن است یک روز به مدت زمان بوتکمپ اضافه شود.